Print is helemaal terug, en dat komt vooral door jongeren

Brits onderzoek bevestigt comeback en toegenomen waardering van jongeren voor ‘oud’ medium. Print is terug, de signalen zijn talrijk. Bij KLM bijvoorbeeld, dat 11 maanden terug besloot zijn personeelsmagazine Blauw weer op papier uit…

XXL-project : NK Veldrijden 2019

Zo …Bijna klaar met XXL-project “NK Veldrijden 2019” ! gewoongeprint is als official mediapartner verantwoordelijk voor alle communicatie rondom dit nationale sportevenement, van idee, concept tot product. Niet alleen voor de organisatie…

“gewoon” een topuitstraling creëren voor het NK Veldrijden 2019

“gewoon” een topuitstraling creëren voor het NK Veldrijden 2019 HUIJBERGEN – Een Nederlands Kampioenschap schittert van zichzelf, maar kan niet zonder topuitstraling. Daarvoor zorgt Patrick van Paradijs, van gewoongeprint.nl. Patrick…

De kracht van print in een digitale wereld

De wereld om ons heen digitaliseert razendsnel. Waarom is juist print van ongekende waarde als marketing tool ? Goed opvallen Print is zeer geschikt om goed op te vallen. Juist nu een overgrote meerderheid van marketing(communicatie)boodschappen…